Archive for June, 2016

Hugo First

Those pioneers and their arrows! Stickin’ them in their backs. Not checkin’ whose at the door. Not lookin’ between the cracks. Not carin’ bout a place to shit. Just a hole in an outdoor box. Crumpled up paper for tissue. Wipin’ arse with hard knocks. Man you complain tamorry. Ain’t no time today. Whine your […]

All Business Is Show Biziness

Why ya dint listen ta me? Why it always me, me, me? Why you refuse to see? Why this way can’t be. Why when you cut I bleed? Some’n here do need freed. Maybe that some’n is me… Thank you, friend. Barry out.  

My Son Bryce

Think of no one’s name. I’m looking for no one That has this name ‘Cause this boy, he Is not the same as Anyone, anyone you Have seen. Shit this boy And a little green will Make this site a scene. Thank you, friend. Barry out.

Not Enough Sympathy To Ruin A Shirt

Mush. You are. But you carry a heavy scar. Knowing waay better than the beef Dejour. Bastard you figured it out. Thank you, friend. Barry out.  

When I Can’t Touch You

Heaven exists. Inside mind. Wanna go to heaven See what you find? Heaven don’t mind. There’s room. Thank you, friend. Barry out.  

Wanna Work For Evolution?

Jesus you like the hard way. Grunting anda groaning. You keep doing it that way Won’t be here in the morning. But hurt it swarms around you. Hugs you in its grasp. Buddy you ain’t close to hurtin’s bess friend And you will not be it’s last. Thank you, friend. Barry out.  

Awesomeness, You’re Flimsy And Only Last One Day.

Thanks and thank you. You’re too kind. I’m so glad you Kinda find My labor’s fruit to be so fine. But can I ride these coattails? There when awesome fails? Or will you toss me to the curb? Sideline me without a word. No more favors to be heard. As this awesomeness dissipates I wonder… […]

The Big Guys Fart Then Leave The Room

Someone runs the world. And they don’t like the way things are. Too many cows that look like people. Cows with milk gone sour. Cows have lost their power. And every stinking hour Cow by cow they cower. So limited in this world. Thank you, friend. Barry out.    

Mr. Gout, I Presume.

Fuck you big time my old friend. You just come to hurt me. I placate and negotiate To stop you roaming free. Why your visit? What I do? To deserve your salt In wounds anew. You scrape through. Me, I’m blue cause I want you To leave. Thank you, friend. Barry out.  

Pain Isn’t Free

A wee bitta hurt’n is good. A whole lotta hurt’n is better unless It leads to no hurt’n at all. Hurt’n turns an occupied head. Hurt’n remembers shit not said. Hurt’n maybe wishes things dead. Hurt’n is okay. Brightens up your day. Hear hurt’n say There’s another way. Thank you, friend. Barry out.    

When Piss Kills

C’mon now, this is serious. A yellow patch in the grass. Dying tree. Who could be Pissing upa rope tree ass? Porcelain doesn’t measure Goodness coming through. Porcelain hides away those measures You should likely view. Thank you, friend. Barry out.

Strap In

It’s a ride now Put your thing down. Put your thing down or Fall out. You’re scaring people. Put your thing down. Thank you, friend. Barry out.

Nat’s Whut Change Muh Laf

Got a question fer ya sir. Maybe ya seen dat mirror. You are not sir in a furor Keepin shit clean maybe cleaner. Maybe hiding from Allah. Maybe hiding from God. Maybe spreading yer news Through no island seeing fog. We need grog for the mourning! Thank you, friend. Barry out.

The Trans-Lators

Hey you’ve got a tie on! I can speak to you. ‘Cause man, you’ve got a tie on and I do too! I know you. Profit motive view. Corporator you. Do it! Do it! Get down to it! Yes sir. Yep. I know you. Thank you, friend. Barry out.

While Gods Sleep

It’s big and small and Through out y’all And too tiny And huge To see. Thank you, friend. Barry out.

Wood Ticks Need Three Blood Hosts. How Many Hosts You Need?

He worked on other people. Shit was out there and There wasn’t lotsa Time for him to Care about his man. Him man. Shit was out there. Thank you, friend. Barry out.

The Unbearable Painless Life

How will you deal with a lack of light? Where will you go without that fight or flight? When will you depart if it ain’t tonight? See what I mean? This whole in between Is so seriously keen To feed on your dreams It loves them and you, Could you not dream a few More […]

In Four Hundred Meeters Turn Right On CRISPR Gene Drive

Walkabout the boat. You’re not the captain. You’re not. There’s no hide and seek You’re caught man, caught. That smell ain’t of action It’s rot man, rot. You saw it man, saw it. Responded to it not. Even with rods locked on it. One ain’t gonna got it! Two, it barely saught it. Three!  See, […]

The Lord Does Give And Take

His outgoing was incoming and Those beggars met in the middle. Neither force gave a tinker’s damn But with everything they would fiddle. Say yes to no questions Maybe take a hike To a friend or lover Someone that they like. Sorry, didn’t mean to Sorry doesn’t cut it When that out meets inner Maybe […]